ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY W OBSZARACH:
- EDUKACJA – PROJEKTOWANIE KREATYWNYCH ROZWIĄZAŃ WSPIERAJĄCYCH ROZWÓJ ORGANIZACJI DZIĘKI ROZWOJOWI OSOBISTEMU JEDNOSTEK I ZESPOŁÓW:
a) szkolenia:
- Jak pogodzić realizację podstawy programowej z kształceniem kompetencji kluczowych? – 2 godz. dydakt., wykład interaktywny online dla RP;
- Nowoczesne trendy w edukacji – 2 godz. dydakt., wykład interaktywny online dla RP;
- Różnice pokoleń w edukacji – wykład – 2 godz.+ warsztaty – 4 godz. dydakt.
- Mosty zamiast murów – 6 godz. dydakt., warsztaty online/kontakt bezp. (efektywna komunikacja w zespole, budowanie zespołu);
- Jak żyć w zgodzie ze sobą i czerpać satysfakcję? Dla nauczycieli. – 4 godz. dydakt. ,warsztaty online/kontakt bezp.
- Narzędzia coachingowe w pracy nauczyciela cz. 1 – 4 godz. dydakt. ,warsztaty online/kontakt bezp.;
- Narzędzia coachingowe w pracy nauczyciela cz. 2 – 4 godz. dydakt. ,warsztaty online/kontakt bezp.;
- Jak działać efektywniej? O delegowaniu zadań – 4 godz. dydakt. , warsztaty online/kontakt bezp. dla dyrektorów szkół;
- inne.
b) DIAGNOZOWANIE POTRZEB PLACÓWEK EDUKACYJNYCH jako trener wspomagania w zakresie kompetencji kluczowych, opracowanie planu wspomagania, towarzyszenie w jego realizacji aż do osiągnięcia zakładanych celów.
c) Zapraszam na studia podyplomowe na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu i Bydgoszczy: Akademię innowatora edukacji (autorka programu, opiekun merytoryczny, wykładowca) i Studia pedagogiczne nadające kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela (opiekun merytoryczny, wykładowca).
d) PROJEKTUJĘ FORMY WSPARCIA DOSTOSOWANE DO INDYWIDALNYCH POTRZEB.
2. DLA BIZNESU – PROJEKTOWANIE KREATYWNYCH ROZWIĄZAŃ WSPIERAJĄCYCH ROZWÓJ ORGANIZACJI DZIĘKI ROZWOJOWI OSOBISTEMU JEDNOSTEK I ZESPOŁÓW:
Po etapie diagnozy dostosowuję zakres i formy wsparcia, np.:
coaching indywidualny, zespołowy, w grupie;
trening kompetencji;
szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji;
szkolenia dedykowane, np. Jak efektywnie budować zespoły z pokoleniem Z? – warsztaty online/ w kontakcie bezp.)
Zapraszam do kontaktu.